Algemene reparatievoorwaarden wasmachinealmere.nl

  1. In het geval dat de klant besluit op basis van de diagnose van de te verrichten
    reparatie van de feitelijke reparatie af te zien, zullen enkel de diagnosekosten en
    arbeidsloon in rekening worden gebracht. Dat is €69,- inclusief BTW.
  2. In het geval dat tijdens de uitvoering van de reparatie duidelijk wordt dat de initiële
    globaal begrote kosten zullen worden overschreden, zal de monteur dit overleggen
    met de klant.
  3. In het geval dat er een tweede servicebezoek voor dezelfde reparatie noodzakelijk
    zal zijn, dan zal er voor dit tweede servicebezoek geen voorrijkosten/diagnosekosten
    worden gerekend.
  4. Reparaties worden uitgevoerd op het aangegeven adres.
  5. De klant ontvangt een gespecificeerde rekening met betrekking tot de reparatie die
    uitgevoerd is.
  6. Reparaties aan huishoudelijke apparaten (wasmachine, vaatwasser, koelkast,
    vriezer etc.) worden tegen contante betaling en pin betalingen verricht. Tevens
    bestaat er een mogelijkheid om het bedrag over te maken via de ‘’Tikkie’ app. Bij niet
    betalen heeft wasmachinealmere.nl het recht het gerepareerde apparaat onder zich
    te houden, totdat de rekening is voldaan. Hierbij zullen administratiekosten in
    rekening worden gebracht.
  7. Op alle uitgevoerde reparaties door wasmachinealmere.nl geldt een garantie van
    drie maanden. Op onderdelen geldt er een garantie van 1 jaar. De reparatienota
    geldt hierbij als garantiebewijs. Normale slijtage en slijtage aan onderhevige
    onderdelen, zoals glas, kunststof en rubber zijn van deze garantie uitgesloten.
  8. Een onderdeel dat speciaal voor en in opdracht van de klant besteld wordt, dient
    ten allen tijde te worden afgenomen en te worden betaald. Daarnaast kan het
    onderdeel niet worden omgeruild.